Languages

sobota, 29 sierpnia 2020

Szukajcie Boga a On się wam objawi


J
er. 29,12-13 Będziecie Mnie wzywać, zanosząc do Mnie swe modlitwy, a Ja was wysłucham. Będziecie Mnie szukać i znajdziecie Mnie, albowiem będziecie Mnie szukać z całego serca. Ja zaś sprawię, że Mnie znajdziecie

 A zatem jednakową szansę na odnalezienie Boga otrzymał każdy człowiek na ziemi.

I Kor. 6,19-20  Czyż nie wiecie, że ciało wasze jest świątynią Ducha Świętego, który w was jest, a którego macie od Boga, i że już nie należycie do samych siebie? Za [wielką] bowiem cenę zostaliście nabyci. Chwalcie więc Boga w waszym ciele! 


Jeżeli w ciele człowieka ma zamieszkać Pan Bóg, który jest Duchem Świętym, to wtedy stają się jasne i zrozumiałe słowa zapisane w:  

2Kor. 6,16  Bo my jesteśmy świątynią Boga żywego - według tego, co mówi Bóg: Zamieszkam z nimi i będę chodził wśród nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem.   

Jak z tekstu wynika, że musi się znaleźć lud Boży, w którym dosłownie zamieszka Duch Święty czyli Pan Bóg. 
Jer.23,24 Czy to nie Ja wypełniam niebo i ziemię mówi Pan? 
Dz.17,28
Albowiem w Nim żyjemy i poruszamy się. 

 Kol.1,16 Ponieważ w Nim zostało stworzone wszystko, co jest na ziemi i na niebie, rzeczy widzialne i niewidzialne, czy to trony, czy panowania, czy nadziemskie władze.

Bóg jest LOGOSEM

1 Na początku było Słowo1,
a Słowo było u Boga1,
i Bogiem było Słowo.
Ono było na początku u Boga.
Wszystko przez Nie się stało,
a bez Niego nic się nie stało,
co się stało2.
W Nim było życie3,
a życie było światłością3 ludzi,
a światłość w ciemności świeci
i ciemność jej nie ogarnęła.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz