Languages

niedziela, 20 grudnia 2020

Żyjemy w czasach ostatecznych. Bliskie jest "Królestwo Boże"

fot. Karolina Misiewicz
Co to znaczy, że bliskie jest "Królestwo Boże"? Bliskie, to znaczy, że jest obok mnie. A niektórym wydaje się, że "bliskie" to znaczy, że nastąpi niedługo. Ale naprawdę ewangeliczne znaczenie Królestwa Bożego nie znaczy, że zaraz przyjdzie. Bo skoro miałoby to być "zaraz", to powinniśmy być rozczarowani. To słowo "bliskie" było już bowiem mówione prawie 2000 lat temu. Naprawdę "bliskie" to znaczy, że wyciągniesz dłoń, otworzysz ramiona... Bliskie jest Królestwo Boże. Jest tu, obok nas. Nie wiem dlaczego tak często nam tej pełni życia i pełni radości brakuje. 

Chyba dlatego, że ten zwany Szatanem jest największym kłamcą, jaki kiedykolwiek istniał, i całe zło na tym świecie polega na tym, że nas wciąż oszukuje. Po pierwsze oszukuje nas, że jest źle; po drugie oszukuje nas, że tak do końca nie wiadomo, czy to nie on jeszcze ostatecznie zwycięży. A on przecież już przegrał. Przegrał na krzyżu. Po co z przegranym w ogóle rozmawiać?!

Żyjemy w czasach Apokalipsy. I od nas zależy czy staniemy po stronie Zwycięzcy. Żyjemy w czasach ostatecznych, a "czasy ostateczne" należy rozumieć, jako czasy ostatecznej decyzji. Jeśli nie podjąłeś jej jeszcze, to podejmij ją dzisiaj. 

Panie Jezu, ty uczyniłeś dla mnie to, czego nie jestem w stanie swoim umysłem podjąć. Jestem Ci wdzięczny, chciałbym aby całe moje życie do Ciebie należało. Alleluja.

O. Wojciech Żmudziński 

https://www.youtube.com/watch?v=OOIjNlMPNmU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz